download vag com 2.5

Indeks
Patrzysz na posty wyszukane dla słów: download vag com 2.5
 




Temat: Vag-Com Diagnostic System
Vag-Com Diagnostic System

Nowa nazwa programu. VAG-COM nazywa się teraz VCDS.
Pełna obsługa sterowników wykorzystujących nowe metody identyfikacji "Service 22".
Obsługa protokołu UDS/ODX/ASAM. Obsługiwane są następujące funkcje: Identyfikacja sterownika (wraz z Identyfikacją rozszerzoną),
Kodowanie, Dostęp upoważniony oraz Kody błędów.
Nowe możliwości rejestrowania danych z programu.
Obsługa Trybu-10 w funkcjach OBD-II.
Udoskonalona obsługa systemów z dwoma sterownikami silnika, np. RS4 i silniki W12. Dostęp do obu sterowników równocześnie realizowany jest poprzez adres [31-Silnik -inny].
Zmiany w wyglądzie okna Adaptacji plus kilka "sztuczek", aby umożliwić obsługę jeszcze dłuższych Długich adaptacji.
Nowy wygląd okna Identyfikacji rozszerzonej.
Nowy wewnętrzny dialog z CAN-Gateway - Lista połączeń. Można go znaleźć w pojazdach Audi - platforma B8 (8T0).
Znacznie ulepszona dokumentacja zarówno dla starszych jak i nowszych pojazdów (pliki etykiet).
Obsługa: Audi Q5, Passat CC, nowa Skoda Superb, VW Sirocco.







KUNIEC
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu





Temat: Vag-Com
Vag-Com podobnie jak Polski Vag służy do diagnostyki pojazdów marki VW. W środku keygen i instrukcja instalacji






KUNIEC



bez hasła
KUNIEC
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu





Temat: ETKA
tinkotn


ETKA 7





KUNIEC


password:tinkotn
KUNIEC

supervag2+



KUNIEC


password:tinkotn
KUNIEC



VAG-COM IHR 304.0n



KUNIEC


password:tinkotn
KUNIEC


VAG-COM SVO 409.0ud



KUNIEC


password:tinkotn
KUNIEC


VAG-COM SVO 607.2ud



KUNIEC


password:tinkotn
KUNIEC


VIS 1.0 (Vag Info System)



KUNIEC


password:tinkotn
KUNIEC



VIS 2.0 (Vag Info System) + Crack



KUNIEC


password:tinkotn
KUNIEC
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Sonda lamdbda Octavia
Witam
Moja octavia ma przebieg 99.000 km i zaważyłem, że po rozgrzaniu szarpiez
leeka silnikiem na wolnych obrotach. Postanowiłm sprawdzić sonde i okazało
się, że po odpaleniu silnika (był rozgrzany) voltomierz wskazała napięcie
0.01v bez reakcji po dłuższej chwili zaczeła pracowac ale jedynie do 0.5v
przy około 3 tys obrotów. Wnioski - sonda walnięta (normalne wskazanie
(0v-1v), czy to jednak nie za szybko ? 100.000 km ? Miliście podobne
doświadczenia ?
Nadmienie, ze diagnoza Vag com'em dała również odczyt o uszkodzeniu sondy
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: lambda padla?
Chodzi tylko oto ze vw przechodzi na tester o nazwie VAS. A Soft vag com
niejest juz tak często aktualizowany i jest sporo w plecy. Pozaty dochodzi
nowy Protokół KWP-2000 transjisji danych który vag niby obsługuje ale
jeszcze nie udało mi się tego dokonać na dostępnych schematach kabelka  z
netu.
"  

| Z drugiej jednak strony wystarczy kupić interface za max 100pln i
ściągnąc
| sobie Vagcom.exe, do tego trochę wiedzy i zmasz takie same mozliwości
jak
| serwis (dotyczy aut przed 2002r) łącznie ze zmianą kodowania sterowników

Mozna samemu polutowac, czesci kupisz za maksymalnie 20 zl.
A dlaczego dotyczy aut z przed 2002r.? Co się zmieniło po 2002r.?


Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Komputer
Podepnę się pod temat.
Mój tata (Felicia 1,3 MPI) jednak odpiął akumulator. Komputer zwrócił błąd
"nie przeprowadzono nastawień podstawowych". Błędy kasują się z poziomu
programu diagnostycznego (np. VAG-COM).
Czy jest sposób, żeby można było przeprowadzić "nastawienia podstawowe", ale
już bez ingerencji z komputera?

Pozdrawiam
Anducha

zabezpieczenie antyspamowe wytnij i skasuj - skasuj i wytnij z adresu

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: złącze diagnostyczne
Gdzie znalazłeś złącze OBD2 w felci, szukałem u ojca (schowek przed
pasażerem), chyba ten sam model tylko '98 i nie natrafiłem?

U mnie w fabi bawiłem się, tak jak pisali przedpiszcy bez poduchy.
Generalnie najważniejsza rzecz to jakim programem się bawiłeś. Chyba
najpopularniejszy jest VAG-COM, ale jest też VW-Tools. Podglądasz różne
bloki, ale mnie niektóre nic nie mówiły.
Najfajniejsze są testy (zwłaszcza ten licznika, gdy wskazówka dochodzi do
końca i wskaźnik poziomu paliwa (miły widok jak wskazówka dochodzi do
końca).
Kilka razy (3) udało mi się usunąć błędy w komputerze - co do tego
szczegółowy opis można znaleźć w necie - również on-line.
Ponownie ustawiłem też przegląd olejowy, kiedy "przypadkowo" go skasowałem,
roczną inspekcję (można co do dnia i chyba setek kilometrów). Kasując
przeglądy ręcznie - komputer daje ustawienia fabryczne np. co 15k km, ale
np. jak chcesz wymieniać olej częściej to możesz ustawić np. 12k km.

Generalnie trzeba się wczytać w instrukcję softu, a po za tym to trzeba mieć
większą wiedzę z mechaniki, a to nie moja dziedzina.

Napisz jakim softem się bawiłeś i co chciałeś zrobić, może coś zaradzimy.

Pozdrawiam
Anducha

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: złącze diagnostyczne
Anducha napisał(a):


Gdzie znalazłeś złącze OBD2 w felci, szukałem u ojca (schowek przed
pasażerem), chyba ten sam model tylko '98 i nie natrafiłem?


Po prawej stronie od skrzynki z bezpiecznikami, wsadź rękę, to
poczujesz złącze.


Generalnie najważniejsza rzecz to jakim programem się bawiłeś.


Głównie VAG-COM.


Najfajniejsze są testy (zwłaszcza ten licznika, gdy wskazówka dochodzi
do końca i wskaźnik poziomu paliwa (miły widok jak wskazówka dochodzi do
końca).


Hmmm... Nie widziałem tego w programie... Może Fela tego nie ma?


Kilka razy (3) udało mi się usunąć błędy w komputerze - co do tego
szczegółowy opis można znaleźć w necie - również on-line.


Miałem błąd o numerze 1735, ale nie było nigdzie do niego opisu.
Googlałem i bezskutecznie.


Ponownie ustawiłem też przegląd olejowy, kiedy "przypadkowo" go
skasowałem, roczną inspekcję (można co do dnia i chyba setek
kilometrów). Kasując przeglądy ręcznie - komputer daje ustawienia
fabryczne np. co 15k km, ale np. jak chcesz wymieniać olej częściej to
możesz ustawić np. 12k km.


Ale gdzie się to ustawia? Czy jest jakaś instrukcja do tego? Może
Fabia ma, a Felcia nie...

Coś chyba troche zielony jestem :)

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: złącze diagnostyczne
skąd można ściągnąć darmową wersję VAG-COM ?

Użytkownik "Kamil Szutkowski" <szut@u-s-u-n.ds.pg.gda.plnapisał w
wiadomości
Witam,

Dziś pobawiłem się złączem OBDII w mojej felci. Udało mi się sczytać
trochę informacji z silnika, ale hmmm... nie do końca wiem co one
znaczą. Czy jest jakaś instrukcja do tego? I co można tam zrobić
oprócz odczytu danych?

--
Kamil Szutkowski
Fel/Magic/1.3MPI/'99/136kkm/CT&GD


Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Golf IV 1.9 TDI i brak mocy...
witaj,
mam taki sam silnik i kilka miechow temu tez mi auto slablo,
ze 3 miesiace jezdzielm od jednego mechaniora do kolejnego,
po kolei kazaki mi kopowac przeplywomierz, wymieniac wezyki od podcisnien,
kupic nowy zaworek N75,
i kazdy kolejny wdatek nie naprawial problemu,
jeden debil kazal mi zawiezc turbine do regeneracji bo podobno stara padla,
w Krakowie w firmie Diesel-Service (czy jakos tak) zalecali nawet
regeneracje wtryskiwaczy

po tym tak sie wkurw.... ze kupilem na allegro kabel do podlaczenia auta z
laptopem i programem VAG-COM przetestowalem auto wedlug instrukcji jakie
dostalem na grupach dyskusyjnych, okazalo ze sterownik silnika zapisuje blad
numer 00519 i 00575,
po zrobieniu testow statycznych i dynamicznych poslalem wyniki na grupe
dyskusyjna i spece mi ywjasnili ze:

- rozgarniety mechanior ma rozkrecic turbine na strzepy
- wyczyscic ja do blysku
- zlozyc bardzo starannie jak byla

i silnik ozyl

-------
tak ze proponuje jedz to doswiadczonego mechanika
ktory potrafi zrobic i zinterpretowac testy statyczne i dynamiczne np.
programem VAG-COM

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Golf IV 1.9 TDI i brak mocy...


- rozgarniety mechanior ma rozkrecic turbine na strzepy
- wyczyscic ja do blysku
- zlozyc bardzo starannie jak byla

i silnik ozyl

-------
tak ze proponuje jedz to doswiadczonego mechanika
ktory potrafi zrobic i zinterpretowac testy statyczne i dynamiczne np.
programem VAG-COM


Dobrze wiedzie . By em dzi u mechanika - wymienia filtry i olej, ale nie
zd y ju pod czy komputera. Na wy wietlaczu pojawia si mi napis
"INSPECT", czyli na pewno jest jaki problem, ale dopiero w poniedzia ek
zn w si spotkam z tym mechanikiem - tym razem dok adnie przejrzy auto i
podepnie komputer.

A z tym automatycznym prze czaniem w tryb serwisowy to ciekawa propozycja -
silnik nie dusi si , wszystko jest OK, ale nagle traci moc, tak jakby by o
to wynikiem reakcji komputera?? Wciskanie gazu nie powoduje reakcji
samochodu... Po prostu nie da si przyspieszy , co go ogranicza -
przekroczenie tych 120km/h graniczy wtedy z cudem...

Dzi ki wielkie za wszystkie maile. W poniedzia ek mechanik dok adnie obejrzy
auto, ale chcia em ju teraz si czego wi cej dowiedzie i si dowiedzia em
:).

Pozdrowienia,
Mariusz.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Audi A4 B6 - jezyk

"Maciej Browarczyk" wrote


Hej.
Wiecie moze czy da rade samemu zmienic jezyk (w/w auto), w ktorym
wyswietlaja sie wszystkie komunikaty konsoli? Czy tylko pozostaje
serwis i jakies kombinacje alpejskie? Obecnie jest niemiecki a
chcialbym polski.


Serwis, albo ktokolwiek inny z narzędziem typu VAG-COM.  Ale języka
polskiego to tam chyba nie ma.  Angielski co najwyżej.

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: VAG 1.9 tdi
Dziendobry.
Jestem laikiem i od niedawna stalem sie posiadaczem Audi 80 1.9 TDI silnik
1Z 95r. Chcialbym sprawdzic go programem VAG.com. Czy ktos moglby mi
podpowiedziec jaki kabel mam kupic mianowicie z jakim zlaczem (oczywiscie
nie mam na mysli szeregowy czy usb) i gdzie znajduje sie ten slot w
samochodzie (nad pedalem gazu jakos nie moge sie dopatrzyc). Dzieki
wielkie za jakąkolwiek pomoc.
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: TDi i brak mocy :(
witajcie,
ja mam podobny problem z autem Audi A3, 19.tdi ,98r,
powyzej 3000obr to na 4-5 biegu auto nie jedzie, i jest straszny mul,

w programie VAG-COM wyskakuja ciagle bledy:
- 00522 (30-10)
- 00575 (17-00)
kupilem juz nowy czujnik temp. plynu chlodzacego,
kupilem przeprzywomierz,
mechanik czyscil kolektor i turbine i sprawdzal jakaz blonke czy cos
wymienione wszystkie gumowe wezyki za silnikiem

po wyczyszczeniu turbiny auto jechalo dobrze przez 10minut, bylo mocne, ale
jak sie rozpedzilem na 4 biegu do 120km/h to nagle oslablo i dalej jest mul,
juz nie wiem co robic dalej, na serwis AUDI mnie nie stac, bo juz sie
zrujnowalem na kupno auta,
gdzie szukac dalej ?

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: TDi i brak mocy :(
Użytkownik Rafal napisał:


ja mam podobny problem z autem Audi A3, 19.tdi ,98r,
powyzej 3000obr to na 4-5 biegu auto nie jedzie, i jest straszny mul,

w programie VAG-COM wyskakuja ciagle bledy:
- 00522 (30-10)
- 00575 (17-00)


00522 - Czujnik temperatury chłodziwa silnika – G62
00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej


kupilem juz nowy czujnik temp. plynu chlodzacego,
kupilem przeprzywomierz,
mechanik czyscil kolektor i turbine i sprawdzal jakaz blonke czy cos
wymienione wszystkie gumowe wezyki za silnikiem

po wyczyszczeniu turbiny auto jechalo dobrze przez 10minut, bylo mocne, ale
jak sie rozpedzilem na 4 biegu do 120km/h to nagle oslablo i dalej jest mul,
juz nie wiem co robic dalej, na serwis AUDI mnie nie stac, bo juz sie
zrujnowalem na kupno auta,
gdzie szukac dalej ?


Wedlug mnie regulator cisnienia przy turbinie. Objawy przez Ciebie
opisane, na to wskazuja. Czesto sie zaciera, a ludzie wymieniaja cala
turbine. Malo tego, czesto nawet naprawiaja automatyczna skrzynie biegow ;)

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: TDi i brak mocy :(


witajcie,
ja mam podobny problem z autem Audi A3, 19.tdi ,98r,
powyzej 3000obr to na 4-5 biegu auto nie jedzie, i jest straszny mul,

w programie VAG-COM wyskakuja ciagle bledy:
- 00522 (30-10)
- 00575 (17-00)


To, co piszesz dalej po tym, co napisałeś tutaj mnie nieźle rozbawiło.
Z reguły przy notlaufie nie ma kodów błędów, a jak są, to nie związane
bezpośrednio z przyczyną.
Dlatego przepływki tak dobrze idą w sklepach, bo 90% "mechaników" zatrzymało
się na eskorcie 1.6TD.
A tu masz jak na widelcu: 00575 :)  - zawór N75 :) Marne 370 PLN za
Pierburga w serwisie.


kupilem juz nowy czujnik temp. plynu chlodzacego,
kupilem przeprzywomierz,
mechanik czyscil kolektor i turbine i sprawdzal jakaz blonke czy cos
wymienione wszystkie gumowe wezyki za silnikiem

po wyczyszczeniu turbiny auto jechalo dobrze przez 10minut, bylo mocne,
ale jak sie rozpedzilem na 4 biegu do 120km/h to nagle oslablo i dalej
jest mul,
juz nie wiem co robic dalej, na serwis AUDI mnie nie stac, bo juz sie
zrujnowalem na kupno auta,
gdzie szukac dalej ?


M

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: TDi i brak mocy :(
a smiejcie sie, ja juz prawie osiwialem przez te auto,
bylem w Bochni i kilku mechanikow, podpinali swoje sprzety, doradzali kupno
czujnikow to kupilem, wymiane kabli zrobili, czyszczenie turbiny tez sie
zgodzilem,
ja nie jestem ekpertem od mechaniki to sie z sie z nimi nie klucilem tylko
prosilem aby naprawili, jak jeden nie dal rady to wysylam mnie do innego co
sie podobno zna, no to jechalem

dzisiaj przed wyjazdem z z pracy podpialem laptopa i kabelek z VAG-COM,
wykasowalem tylko bledy sterownika,
auto ozylo, turbina czuc ze dzialala i dojechalem do domu, silnikowi dalem w
dupe aby go odmulic ciutke :))

ale nie wrzucalem 5 biegu i jechalem tylko do 110km/h aby nie zablokowac
silnika jak ostatnio,
juz wiem ze jak bede jechal na 5 biegu i przekrocze 120km/h to auto nagle
slabnie,

w domu podpialem VAG-COM i byl tylko jeden blad "00522",

jakos zaden z "mechanikow" nie zwrocil uwagi na ten zawor N75, dziwne
troche, moze to jest to,
gdzie jest ta czesc w Audi A3 ? (moze sam wymienie)
czy warto kupic uzywke na Allegro czy lepiej nowy ?
 - pytam bo juz cienko z kasa :((

pozdrawiam

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Jak ustawic poczatkowy kat wtrysku w Audi silnik AHF ?
witajcie, mam problem z Audi A3, 1.9tdi, 98r, silnik AHF,
po wymianie rozrzadu w firmie w Bochni silnik nierowno chodzil, zmieniali
rozrzad bez zadnych blokad, ja sie nie znam i przedtem nie wiedzialem że
muszą być,
aby naprawic ustawienia pojechalem do Krakowa do podobno dobrej firmy
Diesel-serwis aby od nowa ustawili rozrzad i poczatkowy kat wtrysku,
do pompy przypieli jakis zegarek i krecili prawym przednim kolem i
przestawiali kolo zebate od rozrzadu, nie stosowali zadnych blokad,
po regulacji i sprawdzeniu na komputerze KTS520 uslyszałem ze wszystko jest
juz w porzadku,

jak jechalem do domu auto nagle oslablo, w domu podpialem vag-com i wyszedl
blad 00550 , czyli korekcja poczatku wtrysku,
znalazlem na www.audiklub.org jakas instrukcje do 2.5TDI i na cieplym
silniku zrobilem testy blokow 004 i 004BS, bardzo prosze zerknac jak bardzo
jest zle z poczatkiem wtrysku
http://www.zasilacze.pl/rc/test4.pdf

bardzo prosze o rade jak auto naprawić, czy moge to zrobic sam czy musze
jechac do serwisu ?
a jesli do serwisu to gdzie w w Bochni albo w Krakowie ?
w Bochni to juz pojzdziłem kiedys po firmach i fachowcow jak na lekarstwo
:((

wyszukalem firme na: http://www.audi.serwis.biz.pl , za ustawienie rozrzadu
chca 350zł + koszt paska jeśli trzeba zmienic,  - znacie ich ?

pozdrawiam

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Jak ustawic poczatkowy kat wtrysku w Audi silnik AHF ?
wlasnie dowiedzialem sie o pobliskim gostku co kiedys pracowal w
Bosh-serwis, a teraz pacuje na Hucie w Bochni, podjechalem, zagadalem,

sciagnal oslone rozrzadu, kilka razy przestawial kolo na pompie, kazal
zapalac i po chwili gasic, ustawil silnik w sumie na sluch,
powiedziel ze teraz dobrze chodzi, robota trwala kilka minut, nic nie wzial
za fatyge,

w domu podpialem na chwile silnik pod vag-com, silnik chodzil na wolnych
obrotach,
w bloku 004 wartosc Specified =1.3 a aktualna=(1.1 - 1.5), i sie zmienia w
tych granicach co chwile,
w bloku 004BS na wartosci LATE=(3.5 - 4.2) i tez sie zmienia w tych
granicach

czy mozna to zostawic czy i tak musze jechac do serwisu na ustawienia
dokladniejsze ?

pozdrawiam

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Jak ustawic poczatkowy kat wtrysku w Audi silnik AHF ?


wlasnie dowiedzialem sie o pobliskim gostku co kiedys pracowal w
Bosh-serwis, a teraz pacuje na Hucie w Bochni, podjechalem, zagadalem,

sciagnal oslone rozrzadu, kilka razy przestawial kolo na pompie, kazal
zapalac i po chwili gasic, ustawil silnik w sumie na sluch,


Szacuneczek :). Ja tak nie potrafię nawet ze swoim...


powiedziel ze teraz dobrze chodzi, robota trwala kilka minut, nic nie
wzial za fatyge,

w domu podpialem na chwile silnik pod vag-com, silnik chodzil na wolnych
obrotach,
w bloku 004 wartosc Specified =1.3 a aktualna=(1.1 - 1.5), i sie zmienia w
tych granicach co chwile,
w bloku 004BS na wartosci LATE=(3.5 - 4.2) i tez sie zmienia w tych
granicach

czy mozna to zostawic czy i tak musze jechac do serwisu na ustawienia
dokladniejsze ?


Blok 004, poz. 4 pokazuje korekcję dawki wtrysku, co pośrednio mówi o
prawidłowym ustawieniu rozrządu. Musi być 0 - 1,5 i stabilnie.

Kąt wtrysku może być. Gość jest niezły :)

M.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Jak ustawic poczatkowy kat wtrysku w Audi silnik AHF ?


odpalilem vag-com 311.2,
probowalem robic TDI_TIMING ale mi nie dziala,
wybieralem rozne opcje z silnikami i nic sie nie dzieje,
http://www.zasilacze.pl/rc/tdi_timing.jpg

prosze o info co zrobic aby byl wykres ?


Jest wykres. Widzisz te krzaki koło "100" na skali temp.?
To jest poza zakresem. Masz dużo za późny wtrysk. Musisz przestawić pompę
"pod włos", ale myślę, że przy tak rozjechanym może Ci fasolek nie starczyć.
Wtedy zostaje znowu odkręcenie koła napędu pompy i przestawienie go nieco na
osi.
Tylko instrukcji nie czytaj ;).

Ustaw go na pozycję 70 w pionie. Będzie malina.

M.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Jak ustawic poczatkowy kat wtrysku w Audi silnik AHF ?
wlasnie mnie ruszylo jak sobie przypomnialem opisy roznych przypadkow z grup
dyskusyjnych,
bylo tam takie cos ze jak sie w VAG-COM ustawi Basic Settings i kanal 000 to
w pozycji 2 jest kat poczatku wtrysku,
zakres tej wartosci jest przedzialem od 001 do 254,
a wartosci 000 i 255 oznaczaja ze jest po za zakresem,

u mnie jest 000 - a podobno najlepiej powinno byc 051,
zmylilo mnie to co pisze w kanale 004 bloku pomiarowego i myslalem ze juz
jest dobrze,

a teraz jak to naprawic ?
czy wartosc poza zakresem moze oznaczac ze kolo na pompie trzeba przestawic
o jeden zabek lub wiele wiecej ?
czy chodzi o to aby sciagnac pasek i przestawic kolo o zabek ?
i w ktora strone przestawiac stojac od prawej strony auta ?
czy zgodnie ze wskazowkami zegara czy odwrotnie ?

pozdrawiam

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Chwalę się. Pojechałem i kupiłem.


Miałem napisać wcześniej, ale nie było czasu. Pare dni temu pisałem, że
jadę do Niemiec po auto. Pisaliście, że się nie uda kupić dobrego auta, że
wszystkie to złom, że to to samo co w PL od handlarzy, itp, itd...
Więc kupiłem autko bezpośrednio od pierwszego właściciela (wyszukałem je
na mobile.de). Autko to Leon 2003r 1.9TDi 110KM, książka serwisowa,
bezwypadkowe, 121kkm.


A bezwypadkowość czym sprawdzałeś...miernikiem i czy wogóle sprawdzałeś.
No i przebieg sprawdzałeś VAG-com'em czy uwierzyłeś książeczce sevisowej
którą pokazał Ci Niemiec ?
Bo wiesz to wcale nie Polacy są największymi mataczami w Europie....Niemcy
bardziej oszukują...bo w końcu oni stworzyli oprogramowania do cofania
liczników i podrabiania dokumentów ;D taka szczera prawda.

Pozdr.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Chwalę się. Pojechałem i kupiłem.
Bugatti pisze:


A bezwypadkowość czym sprawdzałeś...miernikiem i czy wogóle sprawdzałeś.


Oczywiście w 100% nie wiem, ale jak oglądałem auta w Polsce
"bezwypadkowe" to widać było na gołe oczy, że były bite.


No i przebieg sprawdzałeś VAG-com'em czy uwierzyłeś książeczce sevisowej
którą pokazał Ci Niemiec ?


Uwierzyłem servisowi, który potwierdził mi wpisy w książce. Tak wiem,
wszystko idzie zrobić dlatego też poszukuję kogoś z Poznania z
odpowiednim kabelkiem co mi to sprawdzi (może ktoś ma jakiś namiar?).


Bo wiesz to wcale nie Polacy są największymi mataczami w
Europie....Niemcy bardziej oszukują...bo w końcu oni stworzyli
oprogramowania do cofania liczników i podrabiania dokumentów ;D taka
szczera prawda.


pozdr.
stebi

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: krecenie licznikow


| Na 10 autek udało mi się sprawdzić 3...
| B.Z.
| ps.
| przypadkiem nie jest to EDC15?
W auatch z EDC15 (te sterowniki były m.in w 1.9 TDI) też da się sprawdzić ale
dotyczy to modeli wyprodukowanych po 2000 roku więc może dlatego sprawdziłeś
tylko 3 z 10. Druga sprawa to odpowiednia wersja
VAG-COMa...bo  te stare nie maja takiej funkcji.


Auta po 2000 roku (Skody, VW, Seat, nie sprawdzałem jeszcze pod tym kontem
Audi). Vag-Com full legal zakupiony w Adako, wersja 7.X, jeszcze nie zabierałem
się za betę 8.X


Pozdr.


B.Z.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Passat GLX V6 - jakie paliwo

Użytkownik "Pszemol" wrote

Mozesz mi, laikowi, przyblizyc w kilku krotkich slowach
w jaki sposob knock sensor przesuwajac kat zaplonu
wplywac bedzie na wyzsze spalanie? I o ile % wyzsze ?


Generalnie chodzi raczej o to, że z uwagi na to, iż spadną osiągi, będziesz
go odruchowo mocniej deptał, by wydusić z niego porównywalne parametry.
Przypuszczam, że przy spokojnej jednostajnej jeździe na hwy różnica w
spalaniu może być znikoma.  Natomiast z tego co pamiętam jak goście
eksperymentowali na AudiWorld (A4 2.8 V6), to przy użyciu "regular", auta im
spalały coś ok. 10% więcej.

http://www.edmunds.com/advice/fueleconomy/articles/106293/article.html

I jeszcze jedno pytanie - czy ten knock sensor ma jakis
odczyt ktory da sie zinterpretowac przez uzytkownika?
Innymi slowy - czy mozna odczytac ustawienie zaplonu
po nalaniu jakiejs benzyny (aby sprawdzic czy rzeczywiscie
sprzedano nam dobra?)


Można odczytać wyprzedzenie zapłonu.  Potrzebujesz podpiąć auto do kumptera
przy użyciu odpowiedniego kabelka i soft OBD2, jak na przykład VAG-COM:
http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html

Pozdr.
Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Passat GLX V6 - jakie paliwo

"Pete" <nou@nodomain.com wrote in message Generalnie chodzi raczej o to, że z uwagi na to, iż spadną osiągi, będziesz go odruchowo mocniej deptał, by wydusić z niego
porównywalne parametry. Przypuszczam, że przy spokojnej jednostajnej jeździe na hwy różnica w spalaniu może być znikoma.
Natomiast z tego co pamiętam jak goście eksperymentowali na AudiWorld (A4 2.8 V6), to przy użyciu "regular",
auta im spalały coś ok. 10% więcej.

http://www.edmunds.com/advice/fueleconomy/articles/106293/article.html


OK, rozumiem.
Przy roznicy cen paliw wlasnie te 10% sie nie oplaca lac regular.

I jeszcze jedno pytanie - czy ten knock sensor ma jakis
odczyt ktory da sie zinterpretowac przez uzytkownika?
Innymi slowy - czy mozna odczytac ustawienie zaplonu
po nalaniu jakiejs benzyny (aby sprawdzic czy rzeczywiscie
sprzedano nam dobra?)

Można odczytać wyprzedzenie zapłonu.  Potrzebujesz podpiąć auto do kumptera przy użyciu odpowiedniego kabelka i soft OBD2, jak na
przykład VAG-COM:
http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html


No ale czy chwilowy kat zaplonu nie zalezy od obrotow lub
innych, wiecej ilosci czynnikow niz tylko ten knock sensor?
Bo wtedy trudno byloby wyizolowac odczyt z knock sensora.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: AUTO COMPACT
Poszukuję tego programu jest to program zawierający schematy instalacji
elektrycznych samochodów osobowych,szukam także softu typu vag-com jak i
zarówno schematów kabli intrferejsów.Może zna ktoś dobre strony gdzir można
to znaleźć.
Z góry wielkie dzięki.
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: ODB2 VAG-COM


http://www.planetfall.com/~jeff/obdii/

a gdyby mnie ktos wspomogl dzialajacym vwtool lub vag-com'em to by bylo
super :-)

pozdro
JacekG
felicia'97


Wejdź na stronkę http://republika.pl/ciubers/
Gościu tam sprzedaje...

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: szukam dobrego diagnosty z okolic Bochni do Audi A3 1.9tdi, 98r
przed chwila zrobilem testy programem VAG-COM,
auto stalo, silnik chodzil na wolnych obrotach,
silnik nie zagrzany do konca bo stal na polu z godzine, ale to chyba nie
zaszkodzi testom,
jesli ktos sie zna to prosze o wywnioskowanie cos z tego:

http://www.zasilacze.pl/rc/vagcom.html

widac ze w bloku 003 parametr MAF jest przekroczony dwukrotnie,
w bloku 003 kat zaplonu jest za duzy,

na dodatek silnik chodzi nie rowno, co kilka sekund sluchac ciche stukniecie

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Kontrolka swiecy zarowej mruga
Piotr pisze:


| 1. Pedał hamulca ma dwa czujniki (NO i NC)

co to ma do mrugajacej kontrolki?


To, że światła stop mogą świecić, a błąd może być.
Spróbuj uruchomić silnik, wciśnij hamulec lewą nogą (na luzie ofc.) i
wciśnij gaz np. o 1/3 i obserwuj obroty.

Teraz puść hamulec, zaciągnij ręczny i zrób to samo bez hamulca
zasadniczego :)
I teraz jeszcze trzymając obroty wciśnij lewą nogą hamulec....

Czary jakieś :). A jak nie ma czarów, to styk NO jest w d.... ;)


| 2. Kontrolka świec sygnalizuje również zapamiętanie błędu kategorii
| "permanent" w ECU.

samo wykasowanie bledu nic nie zmieni?

| 3. WODA w filtrze paliwa.

jak to sprawdzic/co z tym zrobic?
musze filtr wymienic?


Pod filtrem powinien być zaworek do spuszczania wody, ale nim się tylko
ubrudzisz. Lepiej wymienić.


| Generalnie zapala się tu po to, żebyś odwiedził serwis. A w serwisie
| wiadomo - VAG 1552 :)

nie rozumiem


VAG 1552, to tester serwisowy. Taki VAG-COM, tylko legalny :)


| Aha!  Kontrolka świec nie sygnalizuje uszkodzonej świecy, tylko
| wysterowanie przekaźnika świec.

nie ma sie czym przejmowac?


Nie ma :)

M.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Wymiana paska rozrzadu - procedura


grozi przestawieniem rozrzadu lub/i przestawieniem pompy wtryskowej
(jezeli jest sterowana paskiem)


Jeszcze jedno pytanie: czujnik polozenia walka jest na kolku zebatym ktore
sie sciaga czy jakos jest na stale
poloczony z walkiem rozrzadu? Chodzi mi o to czy mozna przez niefachowa
naprawe  (np ktos rzeczywiscie sciagnal zebatke
ale nie zablokowal linialem walka) przestawic de facto czujnik tak ze kat
synchronizacji komputer
(VAG-com silnik-grupa 004) mi pokaze na 0 a walek bedzie lekko przesuniety?

Nie wiem czy sie precyzyjnie wyrazilem...

Pozrawiam i dziekuje za odpowiedzi

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Interfejsy samochodowe


Sebek <s@poczta.fmwrote in message Witam.

Poszukuje wszelkich informacji na temat interfejsow i oprogramowania
umozliwiajacych polaczenie samochodu z komputerem.
Wiem ze sa wyszukiwarki itp ale szukalem i w sumie to nic ciekawego nie
znalazlem, dlatego bede wdzieczny za kazda pomoc.

Pozdrawiam. Sebastian.


Jeden z wielu, ten dla samochodow Audi/VW:

http://www.ross-tech.com/vag-com/product.html

Znany potocznie jako VAG-COM, jest to oprogramowanie (na peceta), ktore
umozliwia przeprowadzanie diagnostyki, odczytywanie kodow bledow wyrzucanych
przez glowny komputer (ECU), jak rowniez przeprogramowywanie tego komputera
i roznych czynnosci ktore one steruje (np. otwieranie/zamykanie wszystkich
szyb za pomoca pilota od centralnego zamka, i inne mniej lub bardziej
pozyteczne czynnosci).

Podlaczenie peceta do samochodu odbywa sie przez port szeregowy RS-232 i
specjalny kabelek z koncowka pasujaca do tego typu samochodow:

http://www.ross-tech.com/vag-com/interfaces.html

Sorry, ze nie w jezyku polskim, ale moze cos ci sie uda zrozumiec :-)

Pozdrawiam,

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Jaki interfejs VAG do 'Polo 9N10G4


Jak wyżej, autko z ostatnich dni 2003, silnik niestety 1,4 16V. No i się
cyrk z EPC zaczyna, przy 35 kkm :-(.

Co byście polecili ? Na Allegro jest kilka wersji, niektóre ponoć już z
legalnym softem. Ale wolałbym coś wypróbowanego. Nie musi być najtańsze,
ważne aby dobrze działało w tym konkretnym modelu.


www.vag-com.pl - sprzedają tam oryginalnego vaga. Jak trafisz taniej na
allegro ich produkt to warto. Zapomnij o tzw. Polskim VAGu - nie warto
wydawać kilkuset złotych.

Jeżeli potrzebna ci diagnoza to może warto pojechać do jakiegoś warsztatu
gdzie mają ten sprzęt.

B.Z.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Jaki interfejs VAG do 'Polo 9N10G4
Hello |--=Bartek=--| !:


www.vag-com.pl - sprzedają tam oryginalnego vaga. Jak trafisz taniej na
allegro ich produkt to warto. Zapomnij o tzw. Polskim VAGu - nie warto
wydawać kilkuset złotych.


Dlaczego ? Nie działa ? To 149 zł.


Jeżeli potrzebna ci diagnoza to może warto pojechać do jakiegoś
warsztatu gdzie mają ten sprzęt.


Tak, ale ile skasują ???? Razy te kilka razy do roku, może 2-3 ...

pzdrw.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Elastyczność :((

"kubelt" wrote


| a. jedziecie spokojnie utrzymując 60 km/h i nagle gaz w podłogę i
| włączenie stopera

Ja mierzylem w ten sposob


No, to wielka niekorzyść dla 1.8T, bo zanim się ta suszarka rozbuja...
:-)

Jak znajdę czas, to jutro pomierzę u siebie VAG-COM'em.

Pozdr.

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Elastyczność :((
Witam.


| a. jedziecie spokojnie utrzymując 60 km/h i nagle gaz w podłogę i
| włączenie stopera

| Ja mierzylem w ten sposob


Ja również.


No, to wielka niekorzyść dla 1.8T, bo zanim się ta suszarka rozbuja...
:-)

Jak znajdę czas, to jutro pomierzę u siebie VAG-COM'em.


A co to jest?

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Elastyczność :((

"Maciej Loret" wrote


Czy ktoś robił pomiary dla siebie w podobnym aucie?


OK. Moje dane tutaj:
http://tinyurl.com/6n8os

Dane na podstawie logów zapisanych VAG-COM'em.  Niestety próbkowanie
tylko co 0,3 sekundy, więc niektóre liczby "pomiędzy" musiałem
ekstrapolować.  Mam nadzieję, że błąd nie jest większy niż ten, który Wy
mogliście popełnić mierząc stoperem.

Pomiary na drodze "tam" zawsze dawały sporo dłuższe czasy niż na drodze
"z powrotem".  Wnioskuję, że "tam" było pod wiatr; "z powrotem" - z
wiatrem.

Czasy w ostatniej kolumnie ("GIAC/metoda 2") mierzone tylko na drodze
"tam".  Byłyby niższe, gdybym uśrednił mierząc również czasy na drodze
"z powrotem", ale wtedy nie zdawałem sobie sprawy, że będą aż tak
znaczące różnice w obu kierunkach.

Pozdr.

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Elastyczność :((

"J.F." wrote


Ladne.
Ta roznica miedzy metodami to "turbodziura"


turbo lag, yes.


Udawalo ci sie rowno 60 jechac, czy to powiedzmy bylo 59, gaz,
pomiar od 60 ?


Ustawiałem tempomat na 60 (tyle też pokazywał VAG-COM na laptopie w
czasie jazdy).  Jak było 61, to wtedy liczyłem od 61 do 101.  Ot, polowe
metody.  Nie twierdzę, że są bardzo dokładne, tak samo jak nie mam
pewności, że droga była zupełnie pozioma.


No to za chipa chyba nie przeplaciles :-)


Zależy jak szybko przyjdzie mi nowe turbo kupować...  :-)

Pozdr.

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Diagnostyka samochodow - dlaczego lezy i kwiczy?
chociaz prawda jest taka ze w autach z grupy VAG mozna bardzo duzo
zdiagnozowac przez komputer z przykladowo vag-com'em
ciekaw jestem ilu mechanikow umie go jednak obslugiwac i ma pelna wersje
pozwalajaca na pelny dostep do informacji i regulacji parametrow.
Pewnie niewielu...
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Diagnostyka samochodow - dlaczego lezy i kwiczy?
Dnia Tue, 13 Dec 2005 22:08:00 -0000, Maciej Małaszuk tak nawijal:

chociaz prawda jest taka ze w autach z grupy VAG mozna bardzo duzo
zdiagnozowac przez komputer z przykladowo vag-com'em


Pewno. Tylko trzeba to jakos 'zgrac' z prawdziwa usterka.
Jesli klient narzeka na brak mocy, to nie bedziemy czytac
usterek absu albo bledow przepalonych zarowek.
Niestety nic nie zastapi doswiadczenia.

ciekaw jestem ilu mechanikow umie go jednak obslugiwac


Malo :) Renault w malizie przoduje.

i ma pelna wersje
pozwalajaca na pelny dostep do informacji i regulacji parametrow.


Wszystkie autoryzowane. Ale wiekszosc autoryzowanych nie
potrafi polaczyc usterki ze wskazaniami com'ow. Ostatnio
mialem 'problem' z poduszkami: bledow zero, a dioda mruga.
Jade do znajomych mechanikow, popatrzyli, podrapali sie
po glowie, powiedzieli, ze cos ze sterownikiem, ale tylko
ASO. Jade do ASO, nie maja walizki. Jade wiec tam, gdzie
ja maja. Goscie pogmerali, popatrzyli, obejrzeli instrukcje,
znalezli bezpiecznik(!), wyjeli (czyli zrobili reset). Nic.
Wymyslili, zebym im zlecil sprowadzenie i wymiane wszystkich
elementow (czesc instalacji, napinacze), bo tak zwyczajnie
na podmiane to nie maja. Podziekowalem, bo podejrzewalem, ze
 to nie moze byc az tak straszne.
Summa summarum okazalo sie, ze rzeczywiscie sterownik zglupial
- przeflashowanie softu pomoglo. Niemniej pol godziny pracy
z programatorem eepromow, samym eepromem i oryginalnym softem
i bylo po sprawie.
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: diagnostyka seicento
Witam serdecznie.
        Interesuje mnie temat diagnostyki komputerowej fiata seicento (silnik
1.1 litra 2000r.).Na stronie  http://www.vag-com.pl/vagcom.htm znalazłem
opis programu diagnostycznego.Nie obsługuje on niestety tego fiacika.
Poszukuję informacji o podobnych programach.Interesują mnie dane
dotyczące interfejsów, za pomocą których przeprowadza sie diagnostykę w
seicento, oraz wszelkie informacje na ten temat.

re@poczta.fm

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Komputer pokładowy - język

"cayugo" <cay@NOSPAM.wp.plwrote


Czy jest możliwy język polski (pewnie za dużo wymagam)?


Polski pewnie nie, ale angielski jest napewno.  Język zmienia się
software'em serwisowym albo narzędziem typu VAG-COM.  Jak nie dealer, to
pierwszy lepszy tuner VW/Audi Ci to powinien zrobić za drobną odpłatą.

Pozdr.

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Komputer pokładowy - język


Polski pewnie nie, ale angielski jest napewno.  Język zmienia się
software'em serwisowym albo narzędziem typu VAG-COM.  Jak nie dealer, to
pierwszy lepszy tuner VW/Audi Ci to powinien zrobić za drobną odpłatą.


Dzięki. VAG-COM-a mam. Musze poszukac softu albo tunera ;-)
Może jest jakiś z okolic Brzydgoszczy ?

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: polski język do Passata
Czaki pisze:

no ok, w takim razie lepszy English niż Francuski. Ale jak zmienić?

Pozdrawiam
czak
http://www.mbank.net.pl/503


Trzeba mieć kabelek z interfejsem OBD2 i program VAG-COM. Na allegro
kupisz to za jakieś 100 zł, oczywiście podróbki. Oryginalny kabel 1700
zł. Możesz potem też odczytywać tym błędy silnika i robić inne
adaptacje. Drugie wyjście to poszukać diagnostyka który być może posiada
taki kabelek.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Interfejs VAG- jaki do seata 2008
Na allegro głównie masz sprzedawany kabel + "gratis" program.

Twoje auto (Seat 2008) jest już wyposażony w CANa - w sumie podłącznie takie
samo jak we wcześniejszych, ale trochę inna technologia dalej.

Jeżeli chcesz kupić coś profesjonalnego to niestety musisz się przygotować na
wydatki:
http://vag-com.pl/huc.htm

B.Z.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Interfejs VAG- jaki do seata 2008


|--=Bartek=--| wrote:
przygotować na wydatki:
http://vag-com.pl/huc.htm


Eh, to nie warto inwestowac w taie ustrojstwo tylko dl aprzyjemnosci
podgladniecia konfiguracji i ewentualnie instalacji kierownicy.

Dzieki za info

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Sharan VR6 swieci sie service
Użytkownik emes napisał:


Dzisiaj dopadlem Sharana VR6 1997 rok, z tym ze caly czas swieci sie w nim
napis service ?
Czy to sie da jakos skasowac?
Googluje i tylko kasowanie oleju znalazlem


VAG-COM, laptop i jazda ;P

Pozdro !!

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Sharan VR6 swieci sie service


Użytkownik "Czarek Daniluk" <cdani@nospamcdaniluk.comnapisał w
wiadomości | Użytkownik emes napisał:

| Dzisiaj dopadlem Sharana VR6 1997 rok, z tym ze caly czas swieci sie w
| nim napis service ?
| Czy to sie da jakos skasowac?
| Googluje i tylko kasowanie oleju znalazlem
| VAG-COM, laptop i jazda ;P

tak tak jezdzi jezdzi ;P


dobra sam sobie pomoglem...

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Obroty szaleja


Prosze Cie, przestan...
Kto podlaczal ten samochod pod kompa? (I pod jakiego kompa?) Ktos, kto
chcial zarobic, czy ktos kto chcial znalezc usterke?


Ja sam wlasnym kabelkiem , pod wlasny komputer, pod Vag-com ;)
wiec za duzo na tym nie stracilem
Komputer czesto wykrywa rozne cuda wiec nadzieja byla ze i to wykryje

Pozdrawiam
Regand

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Obroty szaleja


Regand wrote:
Ja sam wlasnym kabelkiem , pod wlasny komputer, pod Vag-com ;)
wiec za duzo na tym nie stracilem
Komputer czesto wykrywa rozne cuda wiec nadzieja byla ze i to wykryje


No ok, podpiales sie Vagiem, przekreciles stacyjke w pozycje on,
polaczyl sie program i pokazal "0 bledow" ? To samo (0 bledow) po
odpaleniu silnika/w trakcie jego pracy i przygazowkach?

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Obroty szaleja


| Prosze Cie, przestan...
| Kto podlaczal ten samochod pod kompa? (I pod jakiego kompa?) Ktos, kto
| chcial zarobic, czy ktos kto chcial znalezc usterke?

Ja sam wlasnym kabelkiem , pod wlasny komputer, pod Vag-com ;)
wiec za duzo na tym nie stracilem
Komputer czesto wykrywa rozne cuda wiec nadzieja byla ze i to wykryje


VAG.COM pokazuje tylko usterki ciągłości obwodów. Uszkodzony przepływomierz
będzie dawał błędne odczyty, ale nie zasygnalizuje błędu.

Zrób logi na tych jałowych/falujących obrotach wartości mierzonych takich,
jak:
- masa powietrza
- dawka paliwa
- wyprzedzenie zapłonu
- wysterowanie silnika krokowego
- egr
To wszystko powinno zawierać się w jednym bloku, 000, lub 004 - nie wiem
dokładnie, bo to benzyna :)
.... i pokaż je jakiemuś fachowcowi, który zdoła je zinterpretować. Tu
otrzymasz sugestie, co robić dalej.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: prosze o pomoc w doborze sterownika silnika do Audi A3
Jesli sie znasz to napisz od czego moze wyskakiwac blad "brak komunikacji z
automatyczna skrzynia biegow" ?
Drugi blad to "uszkodzenie czujnika temperatury plynu chlodzacego, zwarcie
do plusa", ten czujnik wymienilem na nowke oryginal ale nie pomoglo,
Auto testowane bylo programem VAG-COM w wersji 7.xx i takie bledy wyszly, sa
nie do skasowania, bo po zapaleniu silnika powracaja,

Wczesniej w innym zakladzie testowali auto takim recznym komputerkiem i tam
wychodzily bledy typu brak komunikacji z ABS,
Juz jestem u trzeciego fachowca bo poprzedni chyba nie chceli sie tego
tykac, tylko posylali do niby lepszego
Na grupie moze cos dobrego doradzicie :))

pozdrawiam

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Problem pewien z silnikiem VAG 1,8T...

"Marek Wegner" wrote


Jesli juz, to jak zdiagnozowac, ktora to?


Jeśli nie masz dostępu do programu diagn. typu VAG-COM, to trzeba
organoleptycznie.  Na włączonym silniku po kolei odpinaj przewody od
każdej cewki.  Jak silnik zaczyna chodzić jeszcze gorzej (na 2 cyl) lub
gaśnie, to nie ta.  Jak odpinasz i nie ma różnicy (dalej chodzi na 3
garach), to właśnie ta jest padnięta. :-)

Pozdr.

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Problem pewien z silnikiem VAG 1,8T...
Hej!


Jeśli nie masz dostępu do programu diagn. typu VAG-COM, to trzeba
organoleptycznie.


Na razie niestety nie - nie zakupilem/zrobiem sobie jeszcze inerfejsu...


Na włączonym silniku po kolei odpinaj przewody od
każdej cewki.  Jak silnik zaczyna chodzić jeszcze gorzej (na 2 cyl) lub
gaśnie, to nie ta.  Jak odpinasz i nie ma różnicy (dalej chodzi na 3
garach), to właśnie ta jest padnięta. :-)


Hehe, nie pomyslalem o najprostszym rozwiazaniu:-) Ale tak znajde tylko,
ktory cylinder "nie pali"...
Jak padnieta jest np. swieca, to objaw bedzie podobny a bedzie mi trudno ja
wykrecic, one sa dosc gleboko a ja nie mam stosownego klucza chyba (juz nie
pamietam:-)...
Jesli juz zlokalizuje konkretny cylinder, to przyjrze sie jeszcze wiazce,
moze cos tam...

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Samochody i PCety (Diagnostyka)

| kup sobie VAG-a ktory obsluguje cala grupe VW
| i ma naprawde spore mozliwosci!
Z ciekawosci pytam ile kosztuje kabelek z interfejsem i soft do tego ?
Moze
zamiast oddawac TDi to serwisu na sprawdzenie bede sobie jezdzil z
laptopikiem i sam badal czy cos furce nie dolega :) Co pokazuje taki
program
?

No i odpowiadam sobie sam, moze sie komus przyda :)
http://www.ross-tech.com/vag-com/

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: HEX-CAN-USB
Grzegorz <g@wp.plwrote in news:f218dn$9kf$1@atlantis.news.tpi.pl:


Witam

Sprzedam interfejs diagnostyczny dla samochodow grupy VAG
(VW-SKODA-SEAT-AUDI)1992-2007+
dzialajacy z oprogramowaniem VAG-COM 607.3 PL


Za ile i czemu tak drogo?

vneb

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: co to za program/książka ??? VAG
na forum golfa w dyskusji o parametrach odczytywanych przez interfejs VAG-COM
ktoś podparł się danymi jak sądzę z jakiegoś programu z danymi do aut VAG group

czy ktoś z was wie może co to może być za program? ewentualnie może to skan z
książki?

oto link http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/749948bbf367bc50.html

j.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Interfejs ODB2
Witam

 W necie jest sporo informacji o interfejsach ODB2 :) Zrobiłem już drugi i
nie działa :(

Pierwszy:

http://www.planetfall.com/~jeff/obdii/

Drugi:

http://obrazki.elektroda.net/40_1171827321_thumb.jpg

Oba nie działają, używałem programu VAG-COM oraz DiagWin i nic. Ręce
opadają....

Zrobił ktoś własnoręcznie taki interfejs i mu zadziałał????

PS. Samochód do którego chciałbym się podłączyć to Hyudai Accent '99.

Pozdrawiam wszystkich Automaniaków!

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Navigation Plus Audi A4


"herculite" <hercul@poczta.onet.plwrote in message



Czy posiada ktoś nawigację "Navigation Plus" do Audi A4?
Interesuje mnie czy można przełączyć jezyk z niemieckiego na angielski.
Czy posiada ktoś do sprzedania płyty do tej nawigacji i w jakiej cenie?

Pozdrawiam
Jarek


Nie posiadam tej opcji w moim A4, osobiscie nie znam sie tego rodzaju
sprawach
ale sprawdz AudiWorld forums:

Audio: http://www.audiworld.com/forum/audio.html
VAG-COM VW/Audi Computer Diagnostics:
http://www.audiworld.com/forum/vag.html
A4 (B5 Platform): http://www.audiworld.com/forum/a4.html
A4 (B6 Platform): http://www.audiworld.com/forum/a4gen2.html

Jestem pewien ze ktos bedzie w stanie odpowiedziec na Twoje pytania.

jr

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: gdzie wsieci znajde etkę do ściągnięcia?


Katalog czesci znaczy sie? :) Ech.. ja chce program do wgryzania sie w
komputer, mialem kiedys takie cudo ale gdzies wicielo..


polecam http://www.obd2.glt.pl
Oprocz programu (vag.com) trzeba jeszcze kabelek :)

pzdr
Marcin

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Jak sprawdzic stan licznika Passat B5


Witam;

Pisze, poniewaz chciclbym jakos sprawdzic prawdziwy stan licznika VV
Passat B5 z
1997r. Wiem ze BMW ma taka mozliwosc - wklada sie kluczyk, kilka razy
kreci zaplon i
spowroten trzymajac reset dniowy licznika i pokazuje prawdziwy stan- w
moim VV
taka czynnosc tylko resetuje o ile sie domyslam i dobrze rozumuje przebied
od-do
zmiany oleju (wyswietla xxxxx oil xxx) ...

Jesli ktos zna myczek jakim sprawdze prawdziwy stan licznika to bede
bardzo
wdzieczny za pomoc.


Jak już sobie kupisz kabelek OBDII-USB który ci podałem w wątku
niżej/wyżejsz to przebieg sprawdzić w *sterowniku silnika* w sofcie VAG-COM
w zakładce bodaj "ECU-Mileage" -
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/704-screens/edc15-mileage.png

Pozdrawiam

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Jak sprawdzic stan licznika Passat B5


Jak już sobie kupisz kabelek OBDII-USB który ci podałem w wątku
niżej/wyżejsz to przebieg sprawdzić w *sterowniku silnika* w sofcie
VAG-COM w zakładce bodaj "ECU-Mileage" -
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/704-screens/edc15-mileage.png


Działa z niektórymi sterownikami - niestety nie wszystkie tak sprawdzisz.

B.Z.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: POlski VAG
Seba napisał(a):

Dlaczego w ASO ?

Tak się składa, że kupiłem oryginalny program, z licencją. Tylko - o dziwo -
wraz z softem nie dostałem instrukcji ...


Taki? http://www.vag-com.pl/download.htm



Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: oprogramowanie serwisowe + kabel - jak to zrobiĂŚ?


"Kffiatek" <kffia@nospam.op.plwrote in message



Dziękuję, szukam. Tylko są te programy polskie zamiast orginalnych,


Oryginalnego oprogramowania to VAG raczej nie rozpowszechnia, no chyba
że prowadzisz ASO. :-)

Jak chcesz coś bardziej profesjonalnego, to polecam
http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html

Pozdr.

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: kasowanie inspekcji olejowej


Udac sie do ASO albo znalezc kogos z urzadzeniem typu VAG-COM lub VAG
Tool.


Tylko po co ;-)
Passat 1996 - 99
OEL - Wymiana oleju
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Rys.1.
Włączyć zapłon.
Zwolnić przycisk [A].
W polu wyświetlacza licznika przejechanych kilometrów pojawiają się litery
"OEL" lub "OIL".
Dla modeli z zegarem cyfrowym, obracać przycisk [B] w prawo, w polu
wyświetlacza pojawia się wskazanie "---".
Dla modeli z zegarem analogowym, zwolnić przycisk [B] w polu wyświetlacza
pojawia się wskazanie "---".

p.s. rys.1 wyslalem autorowi postu na maila

pozdro
wilku

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Sharan - airbag


532, to kontroler skrzyni biegów, a nie transmisji :),


Przestań.. to są błędy z modułu airbag. Żadna tam skrzynia
biegów ;-)


Sterownika nie uwali się błędem transmisji z VAG'iem.


A jednak można uwalić: http://www.ross-tech.com/vag-com/vw_issues.html
Choć przy obecnym nowszym sofcie i poprawionych sterownikach
się to dziać nie powinno.


Mógł paść w wyniku przepięcia w instalacji, albo po prostu nie powiódł się
odczyt zawartości pamięci. Przy poduszkach taki błąd zawsze jest
"krytyczny", choć nie musi oznaczać gleby.


W tym sterowniku nie da się takiego błędu w żaden normalny sposób
wykasować. Ani Vag`iem, VAS`em, ani innymi magicznymi narzędziami
wpinanymi w złącze diagnostyczne (a są takie do "naprawiania"
poduszek w powypadkowych :) . 65535 = gleba. Można jedynie
wyciągnąć (nie wiem gdzie w Sharanie siedzi) i "ręcznie" wykasować
z pamięci :)

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: chyba, ale w miare pilne:)) AUDI


MaciejG <jack@poczta.onet.plwrote in message



mam prosbe, wiecie moze gdzie moge znalezc jakies programy diagnostyczne
do
AUDI?? dostalem taką małą prace domową od szefa:)) maniaka AUDI (ma S4
mtm:)), jest jakies forum o Audi albo cos? pomozcie prosze, wiecie ze
szefowi sie nie odmawia;-)


To czego szukasz to VAG-COM (oprogramowanie na PC + kabelek):

http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html

A jesli chodzi o forum Audi, to jest ich pelno na www.audiworld.com  , np.
http://www.audiworld.com/forum/s4.html

Pozdrawiam,

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: prosze o ocene statystyk z vag-com
witajcie, czekajac w dlugiej kolejce do kolejnego mechaniora który może
wreszcie znajdzie usterke, postanowilem zrobic samemu testy programem
vagcom, aby wykryc czemu silnik 1.9TDI-AHF wpada w tryb awaryjny notlauf
(00575),

w aucie machanicy robili: czyszczenie turbiny+egr+kolektora, wymiana
gumowych wezykow, N75 nowy, czujnik temp.cieczy nowy, przepywka podmieniona
i dalej nie pomoglo

testy dynamiczne robilem tak ze jade na 3-biegu 1500obr, wlaczam logowanie i
gaz do dechy, przy 3500obr auto slabnie i wylaczam logowanie,

http://www.zasilacze.pl/rc/testy_dynamiczne.pdf
http://www.zasilacze.pl/rc/testy_na_wolnych_obrotach.pdf

jesli ktos ma wiedze i doswiadczenie to bardzo prosze o wskazowki gdzie
szukac usterki,
z gory dziekuje za pomoc

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: program do diagnostyki samochodu
czesc,
jest kilka programikow na PPc lub Palm, potrzebne port seryjny i dziala. Sa
nawet interfaces bluetooth ktor mozna odczytac nawet na telefonie komorkowym
z bluetooth.

Oczywiscie to sa dosc proste programy, z ograniczonymi mozliwasciam, mozna
tylko odczytac dane z ECU i niektore z-resetowac. Tez wiele fabrykantow ma
oprocz standardowych danych rozne wlasne ktore sa okreslone  pewnym kodem no
i trzeba sie dowiedziec co ten parametr oznacza. Sa tu i tam do sciagniecia
bibliteczki tych parametrow. Niektore programy oferuja rozne mozliwosci
analizowania i interpretacji danych i to sa te profesjonalne. Ale dla
zwyklego hobbisty to zupelnie niepotrzebne, analize mozna przeprowadzic
samemu w excel na przyklad.

PoGoogluj troszke pod haslem ODB albo OBD2, OBDII,  EOBD

http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html
http://www.sinclairandnicola.com/vital/prod03.htm
http://www.sinclairandnicola.com/vital/software/index.htm

Pozdrawaim Darek

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Kupno Passat B6
Quba pisze:
  Wszystkich nie zobaczysz bo pewnie jest oslona od spodu.
Zdjać:)

Sprezarke hmm zobacz czy gdzies z niej nie cieknie tam olej to tak golym
okiem


Wycieki widoczne na zewnątrz jeszcze o niczym nie swiadcza. Chociaz moga
sugerować ze ktos turbo demontował.

A u mechanika mozna rozebrac dolot popatrzec czy lopatki cale czy nie ma
lozow na walku itp rzeczy.


O to to. Luz promieniowy na może być. Nie powinno być za to luzu osiowego.
Poza tym interfejs VAG.

Popatrz tez czy auto dobrze przyspiesza bo jak ma duzy przebieg moze miec
zapieczone kierownice w sprezarce.

| Odczytanie tego rzeczywistego przebiegu to rozumiem poprzez podłączenie
| kompa z odpowiednim kabelkiem i programem. Jaki kabelek i program do tego
| się nada ?

Tak , programu Ci nie powiem bo nie pamietam nazwy,ale na 100% nie zczytasz
tego ogolnie dostepnym kabelkiem np z allegro.


Zczytasz zczytasz.
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/applications_screen.html#mileage
Przebieg od 2000 jest zapisany w liczniku, w sterowniku i stacyjce. Ten
pierwszy można banalnie zmienić kabelkiem z allegro. W sterowniku juz
nie tak łatwo i ten odczytasz własnie VAGiem. Tyle ze nieraz h.je
zmieniają przebieg we wszystkich trzech miejscach.
Inny sposób to ASO i baza danych o przeglądach serwisowych. Jezeli auto
jest z DE albo PL to powinien być przebieg przy ostatnim przegladzie w
ASO. Jezeli auto z Włoch to niestety ta droga weryfikacji odpada.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Gdzie serwis Audi z komputerem?


No wlasnie, ze tu sie nie da wykasowa juz recznie :) Najpierw migalo mi
OEL
a teraz InI :) Czas juz to wylaczyc :)


Popros o namiary na forum Audi Klubu:
http://forum.tuning.info.pl/viewforum.php?forum=2

Albo ci poleca kogos we Wroclawiu albo jak ktorys z klubowiczow akurat
mieszka w okolicy i ma VAG-COM'a to ci zresetuje za friko.

Pozdr.

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: jaki to interfejs
Dnia Sun, 22 Jun 2008 12:23:02 +0200, VEN napisał(a):


witam

mam taki interfejs i nie wiem jaki program bedzie z nim działał, możecie
zobaczyć co to za cudo:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1041848.html


Tak jak juz ktoś tam powiedzial; coś KL-podobnego. Podobne interfejsy służą
do diagnostyki vag. Wpisz sobie w guglu "interfejs vag-com" i poczytaj co
wypluje. Może nawet jakies aukcje na allegro będa. W opisach jest troche
bełkotu, ale takie z grubsza wyobrażenie dają. Być może masz własnie ten
sam fejs :)

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: komputer w passacie b5

"graf" wrote


Ciekaw jestem czy można zmienić język w jakim wyświetlane są
komunikaty na
ekranie komputera? Niemiecki jest mało przyjazny.
Mam nadzieję, że wizyta w serwisie nie będzie konieczna.


Nie będzie konieczna jeśli posiadasz aplikację typu VAG-COM, VAG-tool,
etc. i odpowiedni interfejs.  Jeśli nie, to chyba jednak taniej będzie
podjechać do serwisu albo jakiegoś warsztatu, który naprawia auta VAG'a.

Pete

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: vag-com pcmcia>rs232
witam!
Czy ma ktos doswiadczenie z podlaczeniem sie z samochodem za pomoca vag-com.
A konkretnie za pomoca przejsciowki do laptopa pcmciars232 ?

Udalo mi sie przejsc test , wykryl port, wykryl tez interface i moglem
zapisac ustawienia, ale jak probuje sie polaczyc z np. silnikiem albo
zczytac bledy to mam albo brak polaczenia albo blad protokolu itd.
Wie ktos jak to ustawic aby dzialalo?:)
Mam tez przejsciowke usbpcmcia ale w ten sposob podobno bardzo zadko udaje
sie polaczyc.

pozdrawiam
Regand

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: vag-com pcmcia>rs232
Użytkownik Regand napisał:

witam!
Czy ma ktos doswiadczenie z podlaczeniem sie z samochodem za pomoca vag-com.
A konkretnie za pomoca przejsciowki do laptopa pcmciars232 ?

Udalo mi sie przejsc test , wykryl port, wykryl tez interface i moglem
zapisac ustawienia, ale jak probuje sie polaczyc z np. silnikiem albo
zczytac bledy to mam albo brak polaczenia albo blad protokolu itd.
Wie ktos jak to ustawic aby dzialalo?:)
Mam tez przejsciowke usbpcmcia ale w ten sposob podobno bardzo zadko udaje
sie polaczyc.

pozdrawiam
Regand


Ja mam przejściówkę USB-RS232 i gada bez najmniejszego problemu.
Oczywiście musiałem ustawić RS jako COM1 i hula aż miło.

Pozdro !!

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Kabel do VAG-COM - VW Passat
Witam;

Idac za rada grupowicza: "mac" poszperalem w zakamarkach internetu i znalazlem
to:
http://www.ross-tech.com/vag-com/download/

Tylko teraz takie pytanko - czy ma ktos jakis polski opis do zrobienia kabelka lub
namiary na to gdzie taki kabelek podpinany np. do Laptopa kupic?

Bede bardzo wdzieczny za kolejne podpowiedzi grupowiczow :-)

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Opel - oprogramowanie serwisowe
Witam,

Do samochodow z grupy VW, istnieje cos takiego jak Vag-Com.

Czy jest ktos zorientowany, jak nazywa sie analogiczne oprogramowanie dla
Opli ?
Zalezy mi na mozliwosciach przeprogramowywania ustawien itp.

Pozdrawiam,

frankie

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Interfejs VAG


Witam,
przymierzam sie do kupna interfejsu diagnostycznego VAG.
Zastanawiam sie czy kupic np cos takiego:
http://moto.allegro.pl/item447949438_polski_vag_2_5_usb_obd2_vw_audi_...
_seat_f_v.html czy moze warto zainwestowac w to:
http://moto.allegro.pl/item448582533_polski_vag_can_6_1_obd2_vw_audi_...
_seat_f_v.html A moze jeszcze cos innego wartego uwagi?
Czy oprocz tego ze ten drugi nie wymaga komputera i posiada CAN, roznia sie
czyms istotnym?


Jeżeli do zabawy to poszukaj czegoś za kilkadziesiąt złotych. Jeżeli na serio
chcesz bawić się/chcesz na tym zarabiać to tylko:
http://www.vag-com.pl/oferta.htm

B.Z.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: kontrolka sondy w Golfie IV
niestety byles u slabych mechanikow.dzisiaj mlotek i przecinak juz nie
wystarcza.nie wystarczy tylko sprawdzic jakie cody pokazuje komputer ale rzeba
je odpowiednio odczytac,zdiagnozowac i usunac usterke.aby to wszystko zrobic
trzeba niestety troche wiedzy.

ja w swoim vw sam robie diagnostyke laptopel z vag-com programem.oczywiscie
moja wiedza jest mala w porownaniu do fachowcow ale jak narazie sobie radze.

jesli w twoim samochodzie zapala sie kontrolka od silnika to napewno komputer
rejestruje jakis problem na 100%.jesli facet wymienil sonde i nadala zapala sie
kontrolka wiec zle zdiagnozowal problem.nie ma takiego kodu co mowi wprost "zla
sonda".jak bys mial okazje sprawdzic jaki kod ci wywala to moze byc ci mogl
pomoc. Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: w w-wie sypie calkiem konkretnie
ja mam Viakena na porcie COM (innych chyba nie robia). Jeszcze go nie uzywalem,
bo roboczy laptok ma padnieta baterie a na domowym jakos mi sie nie chce tego
instalowac. Tak wiec dobrze, ze masz com w laptopie (ja mam przejsciowke z usb
na com - tez lata)

co do mojego fejsu to mam na opto, z trzema liniami - K,K,L - tak na przyszlosc,
choc u mnie jest OBD a nie obd2 wiec tylko jedna linia K jest uzywana. Ale ten
3-liniowy ma te zalete ze dziala ze wszystkimi wersjami VAG-com

ustawke mozemy zrobic w 2006 roku - nei ma problemu Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: serwis w ASO czy nie?
> diagnozy wystarczy boschowski KTS [...]

Wszytkiego nie zrobisz KTS-em, ale i on nie jest tani, wymaga ciągłych opłat -
nie zapłacisz nie będziesz używał. VAG-COM jest do grupy volkswagen-audi i nim
nie wszystko da się zrobić nawet w swojej grupie.
To nie jest temat na tą grupę.

Pozdrawiam
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Sonda lambda - konsekwencje jazdy z uszkodzoną
Sonda lambda - konsekwencje jazdy z uszkodzoną
byłem sie podpiąć pod komputer (KTS i VAG com) , pokazalo brak sygnalu z sondy
lambda, mechanik pokazywal jakis wykres z charaktersytyka sondy lambda -
calkowicie płaski wyszedł.

Spalanie mam w miare w normie , przyspiesznie też , analizy spalin nie robilem
(niedlugo mam badanie techniczne).


Czy jazda z (prawdopodobnie) uszkodzona sonda lambda moze miec jakies
negatywne konsekwencje dla silnika ? Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: co ile km zmieniac olej w silniku VAG 1.8T
ciekawypolak napisał:

> pokaz mi gdzie ja napisalem ze VAG to samochod?

A co miales na mysli?
Verkehrs-Aktiengesellschaft Nürnberg?
Freiburger Verkehrs AG?
VAG-Armaturen GmbH?
Versicherungsaufsichtsgesetz?
program VAG-COM?

Z pewnoscia jednak nie jakiegos producenta samochodow o nazwie VAG, bo takiego
nie ma.

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Problem z prostym sterem /ustawienie zbieżności/
Gość portalu: Marek napisał(a):

> Ale w
> nowoczesnych pojazdach z poduszka ten sposob nie jest
> zalecany :)



nie zalecany bo nie tak sie powinno centrowac kierownice
kierownice powinno sie centrowac wlasnie podczas robienia zbieznosci

natomiast nie widze problemu ze zciaganiem poduszki i kierownicy.trzeba tylko
wiedziec jak i mozna kierownice centrowac tak.ja w swoim VW zciagalem kirownice
i poduszke bo wymienialem sobie kirownice na pokryta skora z 4 ramiennej na 3
ramienna sportowa.zaden problem.trzeba tylko wiedziec krok po
kroku.przedewszystkim nie mozna wlaczyc stacyjki bo od razu zapali sie
kontrolka od airbagu i trzeba bedzie ja kasowac programem diagnostycznym (vag-
com i podobne w moim przypadku)

tutaj kilka moich zdjec tej kierownicy co zakladalem sobie.4 ramienna to ta
stara.oczywiscie jest ona 3 ramienna i musialem kupic nowy airbag.jest tam tez
zdjecie mojej cewki ktora musialem pokryc epoxy bo zaczynaly pojawiac sie
przebicia i silnik tracil moc w deszczowe dni.

www.imagestation.com/album/pictures.html?id=4290665033
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: ile wytrzyma TDI volkswagena?
a tego to juz nie wiem

natomiast wlasciciele TDI w USA maja jeden problem.Ze wzgledu na normy spalin
TDI jest inaczej ustawiony niz w europie.Chodzi o EGR.Tutaj mozna dokladnie o
tym przeczytac forums.vwvortex.com/zerothread?id=823570
I to jest jedyny problem wlascicieli TDI w USA.Trzeba zciagac i czyscic intake
(kolektor) z nagaru juz po okolo 60 tys. mil.Majac vag-com mozna zmienic
parametry aby spaliny nie wracaly ponownie do silnika ale wtedy auto nie
przejdzie ci przegladu na emisje. Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Silnik gasnie - pytanie...
mam vag-com do diagnostyki wiec moge sie pobawic i sprawdzic.
wiec jak odlacze MAF to silnik bedzie pracowal normalnie.za kilka sekund zapala
sie kontrolka od silnika i vag-com wylapuje nastepujace DTC's:

- Long term Running lean
- Long term Running rich
- Load balance crosscheck lower limit exceeded
- Load balance crosscheck upper limit exceeded
- MAF sensor signal too low
- MAF signal too low
- Intake temp. sensor signal too low
- Intake temp. sensor signal too high
- Implausible MAF signal

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: VAG-COM shareware
VAG-COM shareware
Właśnie przymierzam się jutro do zainstalowania VAG-COM'a i podłączenia do
złącza. Przed tym jednak przeglądam sobie manuala na stronie
www.ross-tech.com/vag-com/tour/adaptation_screen.html
Jestem w [17-Instruments][Adaptation 10] i chcę zmienić OIL i INSP /channels
10-12/- tak akurat wypada dla mojego samochodu.
Jednak w końcu strony mamy "Shareware Limitation(s): The
Unregistered/Unactivated version of VAG-COM will only allow access to the
first 9 Adaptation Channels (out of 99 possible). The Save Function is
Blocked." Czy to znaczy że wersją shareware nie można kasować inspekcji
olejowych/serwisowych? Czyżbym musiał szukać cracka?
Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia? Oczywiście nie z crackiem tylko z tym
problemem.Czy tak rzeczywiście jest że niczego w tym kanale nie można zapisać?
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: VAG-COM shareware
Uruchomiłem sobie właśnie kilka testów DTC w (shereware) VAG-COM.Program jest
bardzo dobrze zrobiony.Chyba sobie go kupię.Inwestycja która się opłaca.
Nie jestem tylko pewiem jednego - czy popodłączeniu do (self-made) interface'a
w menu VAG-COM options/test "Fast - Synch Compatible:" powinno być "no".
Jednakże pomimo tego czytam wszystko bez problemu.
Mam jeszcze jedno pytanie w związku z DTC. Niestety nie mam "Bentley CDs" i
stąd interpretacja tych kodów to dla mnie wróżenie z fusów.
I tak czy w poniższym przypadku chodzi o czujnik znajdujący się w komorze pod
filtrem powietrza?
16486 - MAF Sensor (G70):Signal too Low
35-10 Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: VAG-COM shareware
i jesli znasz angielski to mozesz dostac pomoc na VAG-COM forum ktore jest
prowadzone przez Uwe Ross.powodzenia.

autos.groups.yahoo.com/group/VAG-COM/messages
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: VAG-COM shareware
devote napisał:

> i jesli znasz angielski to mozesz dostac pomoc na VAG-COM forum ktore jest
> prowadzone przez Uwe Ross.powodzenia.
>
> autos.groups.yahoo.com/group/VAG-COM/messages

Dzięki wielkie.Spróbuję tu poszukać.
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: KOSZTY PRZEGLĄDU GWARANCYJNEGO PO 30 TYS. KM
Dzięki, to pomocne informacje (n/t)
marekpol napisał:
> Też kupuję części w Inter Team (chyba to miałeś na myśli) przy Myśliborskiej
> 1.Tam mają magazyn.Od czasu jak skończyła mi się gwarancja przeglądy robię
> sam.Polecam H.R. Etzold VW Passat WKŁ i dokumentacja techniczna na CD ELSAwin
> ver.2.3 (lepsza byłaby 2.5 - nowsza).Dodatkowo VW PassatObsługa i naprawa wyd
> AUTO.Obowiązkowo oczywiście VAG-COM software - zczytywanie kodów usterek. Ma
> się większą satysfakcję z jazdy i przy okazji można się dużo nowego nauczyć.
> A podam Ci teraz dla porównania ceny z InterTeam:
> Świece zapłonowe PFR6Q NGK x4 308,00 zł
> Filtr powietrza BOSCH 058 133 843 39,10 zł
> Filtr kabiny FILTRON 1HO 819 644 A 29,25 zł
> Filtr paliwa BOSCH 1HO 201 511 A 32,70 zł
> Klocki przód ATE 13.0460-7110.2
>
>
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Pytanko
Gość portalu: Centaur napisał(a):


> Intryguje mnie to nie wspominajac o sasiedzie .


przy okazji rozpoczales nowy watek na temat jakosci samochodow marki VW :)

ja mam VW i inwestuje w VAG-COM.jesli sa tu jacys fanatycy VW to powinni
wiedziec co to jest.jesli nie to wytlumacze.

VAG-COM jest to program ktory sluzy do obslugi OBDII w
VW.AUDI.SEAT.SKODA.program skanuje system OBDII i wylapuje usterki i pokazuje
co jest popsute.kazdy dealer ma takie specjalne komputerki VAG 1552.natomiast
VAG-COM jest to program za pomoca ktorego mozna skanowac samochod np. z laptopa.
kupilem uzywanego starego laptopa za 195$.program z kablem kosztuje 199$.

niby drogo ale jak zapali ci sie w VW jakas kontrolka to w kazdej chwili
podlaczam i VAG-CO mi pokaze gdzie jest problem.dodam ze diagnostyka taka u
dealera w USA kosztuje od 85 do 115$.

wiec jak wiadomo VW psuja sie czesto :) to taki "skaner" mi sie przyda.
i komus znajomemu pomoge.
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: obsluga VW
obsluga VW

Czy wlasciciele VW i Audi slyszeli o VAG1552 i VAG-COM?
jesli nie to wytlumacze.

VAG-COM jest to program ktory sluzy do obslugi OBDII w
VW.AUDI.SEAT.SKODA.program skanuje system OBDII i wylapuje usterki i pokazuje
co jest popsute.kazdy dealer ma takie specjalne komputerki VAG 1552.natomiast
VAG-COM jest to program za pomoca ktorego mozna skanowac samochod np. z
laptopa.kupilem uzywanego starego laptopa za 195$.program z kablem kosztuje
199$.

niby drogo ale jak zapali ci sie w VW jakas kontrolka to w kazdej chwili
podlaczam i VAG-COM pokaze gdzie jest problem.dodam ze diagnostyka taka u
dealera w USA kosztuje od 85$ do 115$.a normalne warsztaty nie sa w stanie
znalesc usterki typowo elektronicznej ze sie tak wyraze (czujniki itp)

wiec jak wiadomo VW psuja sie czesto :) to taki "skaner" mi sie przyda
a przy okazji stary laptop tez znajdzie w domu zastosowanie

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: obsluga VW
Funkcje diagnostyczne sa te same wiec wydaje mi sie ze to dobry soft.
Ja mam zamiar kupic VAG-COM bo to jest tylko dostepne u nas.Roznica jest
jedynie taka ze u nas z VAG-COM dostepny jest kablem z gotowymi calymi
wtyczkami.Ten co podales nie ma orginalnej wtyczki.
www.ross-tech.com/vag-com/index.html
demo jest w html wiec mozna sobie poklikac i zobaczyc jak to wyglada w obsludze
www.ross-tech.com/vag-com/tour/main_screen.html
Mozna kupic gotowy "skaner" wielkosci kasety video ale cena 1,150$ to nie dla
mnie.Wole kupic se laptopa o soft.Wyjdzie taniej a przy okazji ma sie laptopa
ktory sie czasami przydaje.


Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: obsluga VW
mala korekta
nie no chlopaki wy mieszacie zupelnie rózne pojecia. VAG-COM jest softem który
obsluguje tylko i wylacznie samochody koncernu VAG. Wykorzystuje wszystkie
funkcje, które sa dostepne dla serwisu fabrycznego (motor, abs-y, klime itd).
OBD jest systemem diagnostyki który nie jest zwiazany z marka. Diagnosuje tylko
i wylacznie motor. Zostal wymyslony w USA(Calif.) tylko po to aby policja na
skraju drogi mogla sprawdzic czy dany samochód truje powietrze a jesli tak, to
czy pozwolic mu jesze na jazde do warsztatu czy tez odrazu z nim pod prase :-)
Ja sprzedaje interfejsy do VW (VAG) juz od 1996 roku tak wiec widzalo sie cos
niecos :-)))) Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Pomocy - szukam czesci to swojego VW
Gość portalu: Michal napisał(a):

> Devote !
> Nie zapomnij ze zgary nie zalatwia calego Twojego zapotrzebowania na te
> przyjemnosc.


wiem o tym
dzwignie od wycieraczek z przyciskiem,ensor do temperatury i kable moge kupic u
nas w USA.potrzebuje tylko zegary.kumpel ma vag-com to przekodowania tez

wszystkie czesci do instalacji

borasport.com/howto_htm/eurocluster/images/05.jpg
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Cofanie liczników km - jak poznać?
nie wiem jak poznac ale moge powiedziec na przykladzie nowych VW
Golf,Bora,Passat.

Liczniki sa elektroniczne i dane do licznika podawane sa z komputera
samochodu.Majac program do diagnostyki (vag-com) mozna ustawiac przebieg ale
nie mozna cofnac.To jest zaleta.

Oczywiscie jak ktos ukradnie auto to musialby kupic nowe zegary i dostac kod
SKC od dealera aby ustawic przebieg przy pomocy vag-com.



ps: wrescie sobie kupilem vag-com i jak narazie znalazlem ze mam uszkodzone 2
kable od swiec.podczas deszczowej pogody zapala mi sie kontrolka od
silnika.cody 16685 i 16688. Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: nagonka na VW
jak ktos tylko jezdzi i leje paliwo i olej a reszta (przeglady) go nie obchodzi
to potem nic dziwnego ze auto moze nawalic.potem sie dziwi taki kowalski ze mu
sie urwal pasek od rozrzadu i krzyczy ze auto jest awaryjne a ze zapomnial
wymienic na czas to juz nie mowi.przyklady mozna mnozyc.kupa moich znajomych ci
co maja nowe lub uzywane auta nic nie sprawdza w samochodach i potem sie dziwia
ze sie cos zapcha lub popsuje.

ja ze swoim vw na prezeglady nie jezdze bo robie to sam i naprawiam sobie
sam.mam vag-com i ksiazke (bentley).jak usterka podlega gwarancji to jade do
dealera.wlasnie wczoraj wymienaili mi podnosniki szyb bo byl recall na window
regulator bo podobno sie psuja duzo.jakies plastikowe klipsy sie lamia i
wymieniaja na metalowe.ktos powie ze to usterka ktora nie pwinna miec miejsce
itp ale dla mnie to nie problem skoro wymieniaja za darmo bo zle skonstruowali
czesc.

moj nastepny samochod tez bedzie marki VW.Planuje ze bedzie to TDI jesli VW
wprowadzi te mocniejsze TDI na rynek amerykanski.Sa takie plany bo juz w tym
roku bedzie mocniejszy TDI w Passacie w USA.Hurra!

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: 1,8 T - jakie spalanie/trwałość?
Gość portalu: robert napisał(a):

> prawie co chwilę (czyli raz na 2 tygodnie) zapala mi sie kontrolka silnika.
> Serwis nie wiedział co z tym zrobić, więc zacząłem to olewać. Samo gaśnie po
> tygodniu:)
> Może paliwo?


to co to za service?
nie maja vag-com lub innego badziewia aby sprawdzic??? Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: vag-com
robert986 napisał:

> KUpilem dla swojego syna bardzo tanio Nissana maxime 2002.Od czasu do czasu
> zapalja sie kontrolki od silnika i od abs.Wiec szukam jakiegos odpowiednika
vag
> -
> com dla Nissan/Infiniti.Oryginalne software jest opracowane przez Tech
Mate.ECU
>
> uzywa protokol iso9141-2.Udalo mi sie zdobyc do tej pory wszytkie dostepne
TSB
> do tego samochodu ale przydalo by sie jakies dobre software do
diagnostyki.pzdr

poniewaz ja, jak i w gronie znajomych mamy tylko samochody VAG, BMW nie malem
potrzeby sie interesowac innymi markami. Wiem, ze jest ciezko cos adekwatnego
znalesc. 99% dobrych programow maja zabezpieczenia hardware-owe, tzn. interface
protokolu iso9141-2 nie wystarczy. Jak pisalem, jedyna szansa (wg. mnie - byc
moze zamelduje sie ktos, kto wie cos wiecej)pozostaje OBD-Tool. On potrzebuje
tylko interfejs iso9141-2 i nie ma zadnych zabezpieczen. Poniewaz w Polsce
slowo "kradziez" wyszlo z mody, istnieje duzo polskich stron www z ktorych
mozesz tem program sciagnac. Podstawowe nastawy oraz typowe bledy motoru wg OBD
standard uda Ci sie odczytac. ABS-raczej nie.
pozdr
jacek
PS. moze jest ECU Twojego nissana z renault compatlible? Ostatnie modele tych
marek maja duzo wspolnego ;-). A do renaulta bedzie chyba prosciej znalesc
jakis soft.
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: co sadzicie o VR 6 ?
problemy to:

cewki
w 12 zaworowym jest jeden modul(coilpack) i ma przebicia.w swoim tez mialem
przebicia.pokrylem epoxy za 4$ i trzyma.nie wspominam o aparacie zaplonowym w
najstarszych bo to juz prehistoria :)
w 24 zaworowym tak samo byl problem z cewkami jak w 1.8T

pompa wodna
w starym VR6 byly problemy juz przy dosc malym przebiegu.poprawiono i problem
ten juz nie wystepuje w nowszych autach.u mnie jeszce nie nawalila.

przeplywomierz powietrza (MAF)
bylo z tym troche problemow ale nowe czesci sa wolne ok.tez mi nawalil.mam vag-
com i sam sobie robie diagnostyke i usunalem problem.dla tych co nie widza to
czujnik MAF od VR6 jest taki sam jak w 2.0.jedynie srednica rury jest
inna.wystarczy kupic tanszy MAF do 2.0 i wstawic sam czujnik.rura na smieci.

ps:
trzeba pamietac ze 75% ludzi z vortex katuje swoje auta niemilosiernie.
ja mam VR6 12v z automatem i nie narzekam pomimo wymiany MAF (70$) i
uszczelnienia coilpack (4$).bardzo przyjemnie sie tym jezdzi szczegolnie w tak
malym aucie jak Bora/Jetta/Golf/GTI. Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Seat Ibiza 1,4 16 V 2002
Czesc
Jesli to silnik o mocy 75KM to w Polo z rocznikow 2000 - 2001 to byla stala
usterka ze komputer wyrzucal co jakis czas na kontrolki informacjie o jakiejs
usterce. Serwisy wymienialy te komputery (i to tez trzeba bylo troche na nich
powrzeszczec), ale w jednych egzemplarzach to pomagalo a w innych nie (i ta
wada wystepouje dalej). Ale silniki chodza normalnie, wygladalo tak jakby
czujniki byly zbyt czule na wszelkie nieprawidlowosci, bo czasem wystarczylo
rozladowac akumulator lub go odlaczyc po czym zapalala sie kontrolka od
poduszki powietrznej. A zdlawienie silnika (nie koniecznie musial zgasnac,
wystarczy go lekko przydusic) powoduje zapalenie sie kontrolki od kontroli
spalin, albo wrecz od uszkodzenia komputera. O ile jeszcze kontrolki od
komputera, czy spalin zgasnie sama przy nastepnym zapaleniu (lub nie :)) to od
poduszki powietrznej musi byc zgaszona VAG-COM'em (czyli komputerem od
diagnozowania).
Jasli masz wiec samochod jeszcze a gwarancji (lub naprawa ma jeszcze roczny
okres gwarancyjny) to korzystaj z niej do skutku, albo poniewaz usterka
wystapila poraz kolejny (ta sama usterka) to zadaj wymiany samochodu na wolny
od wad fabrycznych
Pozdrawiam Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Instrukcja obslugi POLSKI VAG COM USB

Instrukcja obslugi POLSKI VAG COM USB


KUNIEC
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Polski VAG-COM (wersja 704.2)
Polski VAG-COM (wersja 704.2)
ściągłem ten program wchodzę w opcje i klikam test. Mam odpowiedni kabel ale nie wiem czemu go nie wykrywa choć powinno....
nie wie co jest nie tak jak powinno może wy mi pomożecie? Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: VAG-COM (311-2n eng, 409-1 us, 704_2 PL, Polski vag 4.9)
W katalogu VAG-COM_v311-2_OK znajduje sie jeszcze vag 409-1

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: VAG-COM (311-2n eng, 409-1 us, 704_2 PL, Polski vag 4.9)
Jezzzzzuuuuuu zapomniałem o linku



http://www.4shared.com/file/84560938/83fa39be/VAG-COM.htm
KUNIEC

oczywiscie archiwum bez hasła NO PASS!
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: VAG-COM (311-2n eng, 409-1 us, 704_2 PL, Polski vag 4.9)
VAG-COM 311.2 + Keygen

Upload na koncie premium



KUNIEC
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: Vag-Com
vag com 409 + poslki vag 4.9 + kody bledow



KUNIEC
Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: VAG COM VW 409-1 PL - Pilnie
tak jak w temacie za pomoc ++++ tylko wersja PL Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: program do diagnostyki samochodowej(obd2) vag com
Witam poszukuje jak w temacie programu do diagnostyki samochodowej(obd2 szukam programu tylko w wersji polskiej najlepiej jesli bylby to program vag com

pozdrawiam Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: vag-com.pl
Bardzo pilnie poszukuje pełnej wersji tego programu vag-com.pl jest to program do djagnostyki samochodowej jak ktos wje skad mozna sciagnac pełna wersje to bardzo prosze o pomoc Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: poszukuje programu po polsku i pełną wersję Vga-Com

program diagnostyczny do samochodu volsvagen audi

nie Vga com tylko Vag com Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: złącze diagnostyczne


skąd można ściągnąć darmową wersję VAG-COM ?


ze strony producenta, albo kaaza

instrukcja obsługi VAG-COM -googlownia

Pozdrawiam
Anducha

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu



Temat: kabel VAG-COM

Witam

Potrzebuję kabel VAG-COM na usb. Cena jest około 190,- ale szukam coś
tańszego ;)

Przeglądaj wszystkie odpowiedzi z tego tematu




Strona 1 z 2 • Wyszukano 147 rezultatów • 1, 2
 
 
Pokrewne
 
 
   
Copyright 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates